Kehilangan Acap masih menjadi misteri kerana pemuda ini masih gagal ditemui. Lebih menyedihkan ialah apabila kedudukkan Acap berada masih gagal dikesan walaupun misi pencarian dilakukan setiap hari.

Ramai yang berdoa agar Acap segera ditemui dan dapat kembali semula ke pangkuan keluarga. Ada juga yang berkongsi pelbagai ikhtiar sama ada secara moden mahupun alternatif bagi membantu misi pencarian sekaligus meredakan kebimbangan keluarga Acap terutama ibunya.

Melalui perkongsian yang dibuat oleh pihak Perubatan Islam Nur Zikir, mereka telah melakukan pencarian di kawasan sekitar gua dalam peta pencarian setelah firasat ibunya mengatakan Acap berada di lokasi tersebut.

FIRASAT IBU

Firasat ibu acap mengatakan anaknya berada di sekitar gua ini..alhamdulillah dengan izin Allah sebelum masuk ke gua ini kita telah menunaikan solat hajat dan bacaan Surah Yasin..maaf kepada semua yang tunggu untuk menonton secara live fb tadi kerana tidak ada line semasa dalam perjalanan masuk ke gua tersebut..

Inshaa Allah kita akan upload video semasa pencarian di dalam gua ini secepat mungkin..terima kasih kepada semua yang mendoakan kami dalam misi pencarian ini.. tadi kami masok pukul 12 malam keluar pukul 5 pagi perjalanan sangat jauh dan pelbagai rintangan kami tempuhi..esok pagi kita akan sambung pencarian mencari acap di kawasan yang akan kita update nanti.

IKLAN

IKLAN

Pukul 11.30 malam kami bertolak menuju ke tempat di mana dikatakan ibunya bermimpi anaknya berada di dalam gua ini..antara detik perjalanan kami menuju ke gua itu penuh cabaran yang dihadapi..perjalanan mengambil masa lebih kurang 30 minit dari jalan besar menuju ke gua itu..selesai urusan semalam kira2 pada pukul 5 pagi..nantikan video yang akan kami upload seketika nanti.

Pukul 11.30 malam kami bertolak menuju ke tempat dimana dikatakan ibunya bermimpi anaknya berada di dalam gua ini..antara detik perjalanan kami menuju ke gua itu penuh cabaran yang dihadapi..perjalanan mengambil masa lebih kurang 30 minit dari jalan besar menuju ke gua itu..selesai urusan semalam kira2 pada pukul 5 pagi..nantikan video yang akan kami upload seketika nanti.

Posted by Perubatan Islam Nur Zikir on Tuesday, 2 April 2019

Pemantauan sekitar lokasi di mana mangsa terlibat dengan track larian di lereng bukit dan sekitar kampung.

IKLAN

Pemantauan sekitar lokasi dimana mangsa terlibat dengan track larian di lereng bukit dan sekitar kampung.

Posted by Perubatan Islam Nur Zikir on Tuesday, 2 April 2019

Sumber kredit: Perubatan Islam Nur Zikir

KASHOORGA: Semoga Mohammad Ashraf Hassan (Acap) dapat ditemukan selamat. Hilang pada 23 Mac lepas.

VIDEO: