Datin Shahida isteri kesayangan usahawan terkenal Datuk Seri Aliff Syukri Kamarzaman telah pun berangkat menunaikan ibadat Umrah. Namun kali ini dia hanya pergi bersama anak bongsunya, Yusoff Al- Qardawi tanpa ditemani Datuk Seri Aliff Syukri. Semasa mengerjakan Umrah, pada tahun lalu, Yusoff masih dalam kandungan.


“Alhamdulillah… tahun lepas Yusoff dalam perut waktu mama buat Umrah, tahun ini pun Yusoff ikut mama juga pergi. Bermusafirlah kita hari ini @yusoffalqardawi. Doakan kami selamat pergi dan pulang dan dikurniakan Umrah yang mabrur,” tulisnya.


Selain itu, Datin Shahida turut memuat naik video semasa dihantar suami dan anak-anak yang lain sebelum bertolak ke tanah suci.


“Bahagian paling susah bila nak tinggal anak… @aliffsyukriterlajaklaris jangan lupa ya, tengok kerja rumah anak itu… Jangan ‘tik tok’ sahaja 24 jam,” tulisnya.


IKLAN

Reaksi Baem sedikit menggugat emosi seolah-olah tidak mahu melepaskan ibunya.

Semasa bersalam, dengan suaminya, dia turut memberi peringatan agar tidak menimbulkan kontroversi sepanjang ketiadaannya. Rata-rata netizen meninggalkan pelbagai komen dan turut mendoakan agar mendapat umrah yang mabrur.

IKLAN

Namun catatan Datuk Seri Aliff di laman Instagramnya ketika menghantar isteri dan anaknya di lapangan terbang turut mencuit jiwa.

IKLAN

Jgn ditukar ganti isteri yg susah dan senang bersama kita sbb itulah kunci kejayaan … . . .

memori ni sy tak boleh lupakan.. ketika 10tahun lepas.. ketika saya bekerja makan gaji rm1600 sy terpaksa berniaga partime di pasar tani bersama isteri saya ketika panas terik.. krn kami juga nak berjaya mcm org lain ketika itu .. dan wife sy pernah cakap “b kalau kita dah senang sy nak pergi umrah setiap tahun boleh tak? tak kesahlah ambik pakej umrah paling murah jalan dari hotel 10kilo pun tak apa asalkan dpt jejak ketanah suci setiap tahun sbb saya rasa tenang disana” sy tak sangka skrg menjadi rialiti dan sy mampu… ..

janji sy selagi sy mampu sy akan tunaikan impian awak @shahidadherbs kalau itu yg awak rasa bahgia..sbb saya bukanlah suami sempurna jauh sekali yg terbaik buat isteriku @shahidadherbs tapi sy belajar menjadi suami yg terbaik dan terus belajar utk menjadikan suami terbaik utk keluarga kita.. lagi ni dan lirik ini amat bermakna buat saya dan sy tujukan khas utk isteriku @shahidadherbs yg tiada penganti di dunia ini… doakan kalau ada rezki tahun depan sy teringin nak kesana juga satu keluarga juga..


View this post on Instagram

jgn ditukar ganti isteri yg susah dan senang bersama kita sbb itulah kunci kejayaan … . . . . memori ni sy tak boleh lupakan.. ketika 10tahun lepas.. ketika saya bekerja makan gaji rm1600 sy terpaksa berniaga partime di pasar tani bersama isteri saya ketika panas terik.. krn kami juga nak berjaya mcm org lain ketika itu .. dan wife sy pernah cakap “b kalau kita dah senang sy nak pergi umrah setiap tahun boleh tak? tak kesahlah ambik pakej umrah paling murah jalan dari hotel 10kilo pun tak apa asalkan dpt jejak ketanah suci setiap tahun sbb saya rasa tenang disana” sy tak sangka skrg menjadi rialiti dan sy mampu… .. . janji sy selagi sy mampu sy akan tunaikan impian awak @shahidadherbs kalau itu yg awak rasa bahgia..sbb saya bukanlah suami sempurna jauh sekali yg terbaik buat isteriku @shahidadherbs tapi sy belajar menjadi suami yg terbaik dan terus belajar utk menjadikan suami terbaik utk keluarga kita.. lagi ni dan lirik ini amat bermakna buat saya dan sy tujukan khas utk isteriku @shahidadherbs yg tiada penganti di dunia ini… doakan kalau ada rezki tahun depan sy teringin nak kesana juga satu keluarga juga..🙏🏻🙏🏻 . . .. kalau nak tngok full video kisah kami sila pergi dekat youtube sy Tv Terlajak Laris . Jgn lupa Subcribe tau sebab ade macam2 info yg sye nak share pd korang tqq

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Didoakan moga Datin Shahida memperoleh haji yang mabrur. Aamiin.

Sumber kredit: Sinar Harian, Instagram Datin Shahida dan Instagram Datuk Seri Aliff Syukri