‘Semoga Allah kabulkan doa, izinkan mereka dapat zuriat.’ Fizo kagum Madammu tak pernah selindung buat rawatan IVF. Malah dari awal Madammu banyak kongsikan bagaimana perjalanannya untuk dapatkan anak.

Fizo Omar dan bekas isterinya juga pernah berusaha keras untuk mendapatkan anak. Oleh sebab itu dia memahami apa yang dilalui Madammu dan suaminya.

Artikel Berkaitan: Bersedia Lakukan IVF Lepas 8 Tahun Berkahwin, Wanita Ini Sebak Bila Doktor Maklum Rahimnya Perlu Dibuang

Semoga Allah Kabulkan Doa

Kongsi Fizo di akaun instagramnya:

You earned my respect.

Abe joe doakan semuanya selamat untuk Madammu dan TP kita yang akan menjalani proses terakhir IVF.

IKLAN

So sempena majlis doa selamat malam ini, semoga Allah memakbulkan doa semua dan mengizinkan mereka berdua ni mendapat zuriat.

Izinkan Mereka Dapat Zuriat

Abe joe respect both of them yang tidak berselindung ataupun fikirkan apa pandangan masyarakat yang mereka sanggup berkongsi berjalan mereka dalam proses melakukan IVF untuk mendapat zuriat setelah sekian lama menunggu rezeki Allah dengan niat untuk meningkatkan awareness di kalangan masyarakat kita.

Even Abe joe dan bekas isteri sendiri menunggu 4 tahun untuk nak dapatkan Cik Yam.

Pelbagai usaha telah dilakukan dan yang paling penting kesabaran, support pasangan kita dan ikhtiar yang berterusan. So Abe joe faham perasaan itu.

IKLAN

Fizo Kagum Madammu

Kadang itu buat kita terfikir orang yang Allah bagi rezeki zuriat sehingga terlupa untuk bersyukur dengan mengabaikan tanggungjawab sebagai parents dan ada juga yang sanggup gugurkan dan buang anak macam tu saja.

Sedangkan pasangan yang betul-betul hendakkan zuriat sanggup buat apa sahaja sehingga sanggup berbelanja ratusan ribu untuk dapatkannya.

Tak Pernah Selindung Buat Rawatan IVF

Kita semua sibuk mengejar rezeki Allah yang kita belum ada sampai terlupa untuk mensyukuri rezeki yang Allah telah kurniakan kepada kita semua. Sehingga kita terlupa akan nilai sesuatu rezeki yang kita ada.

Semoga Allah permudahkan urusan pasangan ini dan mengurniakan zuriat yang soleh dan solehah kepada mereka berdua.

Baca Di Sini:

IKLAN

‘Awal Kahwin Pernah Doa Tak Nak Anak.’ Akhirnya Lepas 8 Tahun Berikhtiar Baru Allah Kurniakan

10 Tahun Tunggu Zuriat, Irwansyah Dikurniakan Anak Lelaki! Ini Doa Untuk Dipemudahkan Hamil

Kashoorga : Semoga impian dan doa Madammu serta pasangan dimakbulkan Allah SWT.

Sumber : Instagram Fizo Omar

Follow kami di Facebook, Website, Instagram dan YouTube Kashoorga untuk mendapatkan info dan artikel-artikel menarik.