Laporan Bancian Penduduk tahun 2010 oleh Jabatan Perangkaan Malaysia, terdapat lebih 5.56 juta lelaki dan wanita berusia 30 tahun ke atas masih belum berkahwin di seluruh negara. Malah, statistik 10 tahun lalu itu juga menunjukkan jumlah wanita bujang 30 tahun ke atas jauh lebih tinggi iaitu seramai 4.8 juta berbanding jumlah lelaki bujang 739,000 orang.

Trend itu dijangka meningkat lagi memandangkan trend berkahwin lewat sudah boleh diterima oleh kebanyakan masyarakat. Bahkan hasil analisis Kajian Penduduk dan Keluarga Malaysia Kelima (KPKM-5) pada 2014 mendapati rata-rata lelaki mahu menamatkan zaman bujang pada usia 32 tahun manakala wanita 30 tahun.

Walau ada beranggapan jodoh adalah rahsia Allah taala, namun usaha mencari jodoh itu perlu ada dan bukannya berdiam diri.

Namun dalam mengenal pasti imam solat kita dengan tepat, ada kriteria yang harus kita fahami dan bagaimana mencarinya.

KASHOORGA dengan kerjasama Pengasas Halal Speed Dating, Zuhri Yuyhi atau dikenali sebagai Bro Yuhyi membawakan Webinar Menjemput Jodoh Halal untuk manfaat Muslimah bujang pada 27 Mac 2021 di mana Bro Zuhri akan membantu golongan wanita muslimah bujang mencari jodoh halal lagi berkat tanpa berdepan dengan perangkap manis lelaki yang tak serius.

IKLAN

Pengasas Halal Speed Dating, Zuhri Yuyhi atau dikenali sebagai Bro Yuhyi akan berkongsi rahsia mencari imam solat para muslimah dalam Webinar ini..

Jelas Bro Zuhri yang pernah mengalami kekecewaan dalam percintaan semasa dirinya muda berkata, antara aduan yang sering diterimanya selepas mengasaskan Halal Speed Dating ialah muslimah bujang sering diberi harapan palsu dan dimainkan hati mereka oleh lelaki. Seterusnya mereka berasa patah hati dan mati akal dalam ikhtiar mereka mencari jodoh.

“Berdasarkan masalah ini, saya terpanggil untuk membantu ikhtiar Muslimah mencari jodoh kerana berkahwin itu adalah sunnah Rasulullah SAW dan mereka tidak seharusnya mengalah.

IKLAN

“Webinar ini juga adalah tepat pada waktunya kerana permintaan bantuan cari jodoh cara halal juga naik mendadak di musim pandemik kerana ramai mempunyai lebih
masa untuk refleksi diri dan menilai masa depan,” katanya menambah strategi mencari Jodoh Halal ini akan dikongsikannya dalam webinar pada hari tersebut.

Menyasarkan wanita Muslimah berusia di antara 25 hingga 39 tahun baik bagi masih bujang atau ibu tunggal, webinar ini adalah satu peluang terbaik jika ingin mencari imam solat mereka.


MENJEMPUT JODOH HALAL.

IKLAN

Kongsi Bro Zuhri lagi, adalah menjadi impian besarnya semasa Webinar ini, muslimah bujang mempunyai ilmu dan yakin dengan selok belok mencari, mendapat & memilih jodoh dengan halal tanpa kecundang bercinta. Seterusnya ini menjadikan para lelaki juga tidak akan bermainmain dan fokus terhadap perbincangan kahwin.

“Saya mengharapkan wanita Muslimah bujang di luar sana dapat merebut peluang untuk mendapatkan ilmu menjemput jodoh ini. Bagi yang menyedari kepentingan ilmu ini
boleh berdaftar di pautan di bawah dengan harga RM50 sahaja. Slot adalah terhad,” katanya sambil menambah dengan harga sebanyak itu, para para Muslimah boleh menilai sendiri berapakah pelaburan yang sanggup dibayar hari ini demi peluang menjemput bakal imam yang akan membimbing mereka di kemudian hari hingga sama-sama ke jannah?

Bagi yang ingin mendaftar di Webinar Menjemput Jodoh Halal ini boleh click di link di sediakan di bawah:-

https://fb.watch/4aMxGGQEBh/