Mungkin anda pernah merasakan hubungan anda dan pasangan suam-suam kuku. Apakah anda pernah merasakan pasangan anda kurang memberi perhatian kepada anda? Ya, situasi ini bukanlah janggal berlaku kerana setiap pasangan memiliki rasa bosan dalam hubungan cinta mereka.

Lalu, bagaimana cara agar si dia dan anda selalu saling rindu merindu dan selalu ingat antara satu sama lain meskipun berada jauh antara satu sama lain? Mudah saja. Hanya dengan kekuatan doa maka kita mampu membuatkan pasangan selalu mengingati kita walau di mana jua kita berada.

Doa ini boleh diamalkan agar pasangan selalu merindukan anda. Pasangan yang selalu merindu akan selalu ingin bertemu dan di situlah rasa cinta kasih semakin erat terjalin.

Doa ini mudah anda amalkan setiap hari. Cukup melafazkan doa agar si dia ingat kepada kita. Anda akan dapat merasakan manfaat/barakah dari doa ini.

Lafaz Doa Agar Si Dia Ingat Kepada Kita 

(WALQOYTU ALAYKA MAHABBATAM MANNA WALITUSNA A’ ALA AIN)

 

Maksudnya:
“Aku limpahkan kepadamu kasih sayang yang berasal dariNya, agar engkau diasuh di bawah pengawasanNya.”

Cara Mengamalkannya:
Setelah mengetahui lazaf doa agar si dia selalu teringat kepada kita, ketahui tata cara mengamalkannya. Rasailah barakah daripada amalan doa tersebut.

CARA MENGAMALKAN DOA INI:

1. Selalu laksanakan solat lima waktu tepat pada waktunya.

2. Setelah solat, bacalah doa agar si dia ingat kita terus sebanyak 33 kali sebagai wirid doa.

3. Niatkan dalam hati agar pasangan anda selalu setia, selalu rindu dan selalu mengingati anda di mana saja dia berada.

4. Mintalah yang terbaik semoga pasangan anda saat ini adalah jodoh terbaik bagi anda.

Apabila anda mengamalkan doa ini secara rutin dan istiqamah maka Insya Allah anda akan dapat merasakan hikmahnya yang begitu besar.

Pasangan akan selalu ingat, selalu rindu dan tak mampu jauh dari anda.

Tinggalkan Komen