Tahun lepas menyaksikan dua sahabat baik, Wany Hasrita dan Amira Othman diberi peluang menunaikan ibadah haji di tanah Suci Mekah.

Pemergian mereka ke sana atas jemputan kerajaan Arab Saudi. Dan awal tahun ini kedua sahabat ini sekali lagi diizinkan Allah untuk menunaikan ibadah umrah pula.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @amiraaothman on

Wany yang muat naik posting di laman Instagramnya memberitahu pemergian ke Tanah Suci kali ini bersama ibu tercinta serta ahli keluarga lain.

Menurutnya tahun lalu dia berazam untuk menunaikan ibadah umrah dan niat itu berjaya dilaksanakan tahun ini.

Dan lebih istimewa dapat ke Tanah Suci bersama ibu tercinta yang tidak dapat mengikutinya menunaikan ibadah haji tahun lalu.

IKLAN

 

View this post on Instagram

 

A post shared by #TERLALUMEMUJA (@wanyhasrita) on

Dalam posting berkenaan juga, Wany mohon maaf jika ada salah silapnya dan mendoakan agar perjalanan ke sana selamat pergi dan balik.

Assalamualaikum, pagi semua! InsyaAllah saya, ibu & famili akan berangkat mengerjakan umrah hari ni. Minta maaf salah silap wany ya!
.
tak tahu nk gambarkan rasa dalam hati, azam tahun lepas dpt tunaikan tahun ni. Alhamdulillah, Allah sebaik perancang. Doakan perjalanan kami selamat pergi balik ya

 

View this post on Instagram

 

A post shared by #TERLALUMEMUJA (@wanyhasrita) on

IKLAN

Bagi sahabat baiknya pula, Amiraa Othman juga turut mendoakan agar dia dan sahabatnya Wany mendapat umrah yang mabrur.

Dia juga turut berdoa agar setiap tahun akan dapat menjejakkkan kaki ke Tanah Suci, tempat yang dianggap paling tenang di dunia.

Bagi pengikut kedua-dua sahabat baik ini, masing-masing mendoakan agar kedua-duanya dapat umrah yang mabrur dan mereka turut meminta Wany dan Amira mendoakan mereka agar dapat pula menjejakkan kaki ke sana.

IKLAN

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @amiraaothman on

nana_yucin moga dipermudahkan urusan n dapat umrah yg mabrur aamiin… Doakan kami sekeluarga dimurahkan rezeki dapat jejak kaki ke sana suatu hari nanti dikurniakan zuriat yg soleh & solehah terima kasih

lina.azlina522 Semoga dipermudahkan dan dilancarkan ibadah umrah Sis amiraothman dan Sis wanyhasrita ..mendapat umrah yg mabrur diberkati Allah SWT.

syafiqah_sukri9 Smga mndapat umrah yg mabrur,doakn kmi skeluaga dpt pi lgi ke Sana,smpaikn salam kmi kpada Rasululullah S.A.W

eiqalaziz @amiraaothman nnt dah sampai mekkah jagan lupo kirim Salam Saya ke rasuluallah ye… Doakn Saya di murahkn rezeki jadi tetamu Allah… Saya jugàk doakn Wani dgn amirra sekeluarga selamt pergi Dan selamat jugàk pulang ke malaysia